Věřím, že každé dítě je jedinečné, má svůj vlastní rytmus, zájmy i sny – a právě škola by měla být místem, kde se může rozvíjet svým tempem, bez zbytečného tlaku a s podporou, kterou zrovna potřebuje.
Mým cílem není „učit pro známky“, ale vést děti k objevování světa i sebe sama, posilovat jejich silné stránky a pomáhat jim růst v sebevědomé, zvídavé a empatické osobnosti.
Malotřídní prostředí je pro mě srdeční záležitostí. Dává prostor pro individuální přístup, rozvíjí vztahy mezi dětmi napříč ročníky a umožňuje skutečnou blízkost – nejen mezi učitelem a žákem, ale i mezi školou a rodinami.
Srdcem i duší souzním s programem Začít spolu, který staví na respektu, samostatnosti a vnitřní motivaci dětí. Baví mě pozorovat, jak děti přirozeně rostou, když jim dáme důvěru, možnost volby a podporu v jejich objevování. Tento přístup má podle mě hluboký a dlouhodobý přesah do života.
Kromě toho, že jsem učitelka, jsem i maminka dvou dětí a sama stále studuji.
S dětmi pracuji s láskou, respektem a velkou dávkou lidskosti. A pořád se učím – od nich i s nimi.